Julklappar

I år tycker jag att det har varit ganska så lätt att hitta bra julklappar, till min pv var det ganska lätt att komma på något trots att det är våran första jul i år, men jag tror ändå jag har köpt något ganska så bra. Samma sak med sakerna till mina systrar och till min mamma och hennes sambo. Min pappa får också en grej han har önskat sig.

Det svåraste tycker jag är att hitta något till djuren som dom inte får varje dag, hundarna får ju godis när dom förtjänar det och när vi tränar lite samt Idde får ju morötter och sådant varje dag. Vad är roligt att annars ge till dom? Nya leksaker till hundarna och katterna kanske? Men till Idde?

Har ni köpt något till eran/era hästar, i såfall vad? :)


Piddis och jag förra året.




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Här ofta?