Dagens ridpass

Jag och Hanna skrittade som sagt ut barbacka idag. Hanna på sin häst Paganini och jag på min älskade Piddispluttis. Det var riktigt läskigt att rida idag måste jag säga, det var kolsvart ute och hur mycket dimma som helst. Jag hade pannlampa på hjälmen och ändå såg jag bara någon meter framför Idde.

Så jag och Hanna litade på att våra hästar höll sig på vägen, vi var ute i ungefär furtio minuter sedan vågade vi inte skritta längre då vi var tvungna att rida in i skogen i såfall och ingen av oss kände oss direkt manade till det så vi vände och skrittade tillbaks till stallet istället.

Det var riktigt mysigt att rida idag, bara sitta och lunka, jag ville knappt hoppa av. Haha.


Bebis innan ridturen :)

Bebis efter ridtur :)



Postat av: Eleonor -VINN KINGSLANDMÖSSA

sv: Ja liten men tuff! :)

2011-11-14 @ 22:12:46
URL: http://hastoridverksamhet.blogg.se/
Postat av: Eleonor - VINN KINGSLANDMÖSSA

Rätt svar! :) En flicka är de. Men pigg o glad trots 3 ben!

2011-11-14 @ 22:26:54
URL: http://hastoridverksamhet.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Här ofta?