Dagens ridpass

Idag red jag i paddocken, vi har ju som sagt fått upp belysning i den så det var riktigt skojsigt att man även såg något när man red.

Jag försöker börja köra igång mer och mer med foten så idag blev det lite mer trav än vad det har varit de senaste veckorna. Gjorde mycket serpentiner och åttor då han har blivit stel nu när han inte blivit riden så jättemycket den senaste tiden.

Han blev i slutet riktigt trevlig och bjöd på ordentligt framåt, så det var riktigt roligt. Han var även väldigt lätthanterlig och lyssnade bra på hjälperna. Det börjar gå lite framåt med min pärla!


Inte från idag


Postat av: Eleonor - VINN KINGSLANDMÖSSA

sv: Åh tack så mycket! :) Ja, tack vare min orangea dunjacka jag hade! Haha!

2011-11-01 @ 22:15:21
URL: http://hastoridverksamhet.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Här ofta?