Dagens promenad

Hehe, fyndig rubrik, haha!

Det blev inget ridpass idag, får ju inte rida på grund av min fot, så jag gick ut på en promenad med Piddisen. Det gjorde ju dock inte foten bättre då Idde ryckte till i grimskaftet en gång vilket gav resultaten att hela foten vreds till igen. Så jag haltade mig igenom den promenaden.

Gick en liten bit i skogen och sedan ner på kanten av en åker. Det blev som att vi gick "runt" en runda ungefär. Så en halvtimme var vi ute i världens storm och spöregn. Så när vi kom tillbaks till stallet så var vi dyngsura. Så Idde fick på sig sitt fleecetäcke.

I torsdags när Johannes, min fysioterapeut, så fick jag lite övningar som jag skulle göra med Piddis för att det skulle hjälpa låsningarna att låssna lite. Så dem har jag gjort varje dag nu sedan dess, även idag. Så imorgon när Johannes kommer tillbaks hoppas vi på att dem små låsningarna som han hade har blivit bättre.



Postat av: Emelie

VA? Har DU gått en PROMENAD? :o Är du frisk? Mår du bra?????



hahahaha <3

2011-10-09 @ 21:19:21
URL: http://semlur.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vilken fin blogg! :D

2011-10-10 @ 12:29:15
URL: http://beeatrice.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Här ofta?