Dagens stallsysslor

Nu är jag hemkommen från stallet, eftersom jag inte får rida så blev det ingen ridning idag. Har lite ångest över att låta Idde stå så mycket men det finns inte så mycket jag kan göra.

Jag åkte i allafall till stallet och mockade, hjälpte även Hanna mocka hennes box, varför vet jag inte. Haha. Sedan fixade jag höet och maten. Tjötade en hel del med Hanna också innan hon åkte hem. Sist men inte minst hämtade jag in min bebis från hagen så han fick komma in i värmen och till maten.

Det var så denna dag i stallet såg ut. Är lite nervös inför fysioterapeutens besök imorgon, men jag är ändå inställd på att han kommer hitta riktigt mycket.


Väldigt gammal bild.


Postat av: alva

sv: åh tack! :) Tycker själv det är så roligt att se failbilder så tänkte att läsarna ska också få läsa något roligt! :)

2011-10-05 @ 20:14:50
URL: http://ponnymuppaar.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Här ofta?