Dagens ridpass

Ja, jag skulle egentligen inte ridit tror jag. Men pappa var snäll och kastade upp mig på Idde så jag kunde skritta ut i 35 minuter på honom så han fick röra sig lite ändå.

Han skötte sig bra idag, det blev barbacka som vanligt eftersom hans "sår" fortfarande finns kvar. Men det gick bra, det var mysigt ute. Varje gång jag sitter på honom så får jag en sådan känsla inom mig som säger "vad skulle jag göra utan denna häst?"... Jag är så lycklig som har fått chansen att utvecklas med och lära känna denna underbara häst!



Postat av: natalja och hillbilly (;

sv; Tack så mycket! Ja du har rätt i att det blir mer personligt! :D



Jag kan gärna hjälpa dig med design! Om du skickar bilder på min mail och berättar lite hur du vill ha designen så kan jag fixa ihop ngt under helgen om det hinns :)



Skitmysig bild! :D

2011-09-23 @ 11:40:28
URL: http://nataljas.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Här ofta?