Full fart

Sitter just nu och har kollat igenom Blocket och Hästnet lite, vi måste nämligen hitta lite hinderstöd och bommar så vi kan öva inför riksmästerskapet i maj. Det är en till ridtravare, han jag visade bilder på igår, som också ska med från vårat stall. Superroligt, ser verkligen fram emot det!

Hundarna busar utav bara den, dom flyger runt i hela huset och skäller, puttar varandra och rullar runt. Haha, tänk att hundar i den storleken kan busa så mycket och ändå stundvis "våldsamt" som dom gör, dom är så söta mina älsklingar!

Väntar också även på Amanda som ska komma hit idag så vi kan umgås, sedan ska hon hjälpa mig in till stan och på tåget så jag slipper oroa mig så himla mycket för det. Jag har lite kvar att packa inför resan idag, sedan ska jag även sminka mig och packa ner lite grejer till hundarna sedan är jag klar.

Bjuder på lite bilder på hundarna från i söndags när vi kollade på när Felicia red lektion för Lisa.




Kelgrisen Nemo i Evelinas knä




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Här ofta?