Psst...

Vill ni veta en rätt så otroligt sak ( i allafall för mig) och rolig sak?

Idag har jag anmält mig och Idde till våran första tävling och det är inte bara en tävling utan det är till 2012s riksmästerskap för ridtravare. Alltså ett meeting på en hel helg, jag anmälde oss till meetingpaketet, vilket innebär att man får delta i en klass i traben, utställning/löshoppningen, en klass i hoppningen och en klass i dressyren.

Rätt så spännande, hoppas vi kommer med i alla grenar, i utställningen och löshoppningen är det tyvärr bara 30 stycken som får delta och medlemmar går före i kön. Men ska kolla med dom om vi blir medlemmar nu ifall de räknas nästa år eftersom det är så nära årsskiftet. Men vi får se, hoppas hoppas!

Riktigt spännande, nu är det bara sätta igång att träna sedan när jag kommer tillbaks från Stockholm, då är det att få igång Idde i kondition igen och bara köra igång.

Ni kan läsa med på denna länken HÄR, och ni med ridtravare bör överväga att åka dit! :)


I somras på meetingen, här Emelies ridtravare Rune som vi var där med.
Som ni ser vann han en hel del! :)



Postat av: Emelie

Han är bäst min älskling <3 vunnit båda gångerna han har varit med :D

2011-12-19 @ 20:16:21
URL: http://semlur.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Här ofta?