Nobody else

På torsdag kommer Emsen ner, ska bli så roligt att få träffa henne och få umgås med henne i några dagar! Lovely! Jag har även kollat upp ifall det är någon i stallet som vill få sin häst skrittad under lördagen så vi kan rida ut tillsammans, Idde är ju under igångsättning så han skrittas bara, så det ska bli roligt! :D
Förövrigt mår vi alla bra, dålig uppdatering jag vet men det är lite grejer som händer just nu så har lite mycket att göra, skolan kör igång igen nästa vecka och jag tänkte hinna klart lite saker innan så det inte blir panik när den kör igång. Men hundarna, hästen, pojkvännen, pappa och jag mår bra, det har varit en trevlig jul och ett trevligt nyår :)
Nu framför oss har vi året 2012 som jag hoppas kommer bli underbart! :)



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Här ofta?