"Bussen kommer snart"..

Godmorgon!

Jag har sovit som en stock inatt, drömde dock en lite obehaglig dröm men jag vaknade ur den sedan så försvann den, då sov jag som en stock igen. Helt underbart. Ja, jag är ju inte van vid att gå upp såhär tidigt så ögonlocken är på väg ner så fort jag blinkar. Men förhoppningsvis blir jag piggare under dagen.

Jag börjar om 40 minuter, idag ska jag vara vikarie på en förskola som ligger bara en kilometer hemifrån mig. Så det blir roligt, dessutom är det samma förskola som Ems jobbar på, men hon börjar senare och slutar tidigare än mig, men vi hinner nog ses någonting i alla fall.

Efter jobbet, vet inte riktigt än när jag slutar, så ska jag hem fort och sedan åka till stallet, idag är det min tur att ha Piddis. Undra vad vi ska göra idag? Någon som har något roligt förslag som vi kan hitta på?





Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Här ofta?