Fredag

Godmorgon!

Nu har jag vaknat här hemma, har sovit lite dåligt inatt då jag har börjat hosta en hel del. Det kliar i halsen hela tiden och näsan är helt täppt, jobbigt värre. Så har det varit i några veckor nu.

Idag är det Sophia som har Piddis, så jag vet inte riktigt vad hon ska göra med honom idag. Vi pratade lite snabbt igår men jag tror faktiskt aldrig att jag frågade vad hon skulle göra idag. Jag litar så mycket på henne när det gäller Piddis så jag kan liksom släppa henne med fria händer. Det är så skönt!

Ikväll blir det först grillning hemma hos mig och sedan blir det födelsedagskalas då en kompis fyller 21, myspys. Då blir det att umgås med det gamla grabbgänget och vi är fyra brudar. Det är så det ska vara. Haha, hör av mig senare idag!


Mitt hjärta!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Här ofta?