Gå sönder

Utan dig hade jag ramlat i tusen bitar för länge sedan. Utan dig så skulle jag aldrig vara hel. Jag märker ibland hur mycket du egentligen betyder för mig, att jag aldrig skulle kunna göra mig av med dig. Hör jag någon säga minsta lilla fula ord om dig så blir jag förbannad på direkten.

Man får inte kalla dig dumma saker, du är värd så mycket mer. Du har varit ful och helt galen, men du är det inte längre. Jag förstår inte mig själv när jag har cptankar ibland, du kommer alltid finnas hos mig, alltid. Ingen får säga elaka saker om dig, då går dem över gränsen, så det så. Du är mitt allt, du ska behandlas som en kung, du är min kung.


Bild från i vintras.


Postat av: Madde

Vad heter h*n? :P

2011-05-01 @ 14:33:40
URL: http://ricos.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Här ofta?