Mot Hööks

Eftersom jag ramlade av igår så är det dags för en ny hjälm. Så nu väntar jag bara på lite sponsring från min underbara pappa så ska jag och Ems ner mot Hööks och kolla lite. Nere vid Infra city där Hööks ligger finns även butiken Horze som vi kanske slinker på också.

Får se om jag får tag i några nya handskar och ridbyxor också då jag just nu bara har ett par ridbyxor, men vi får se helt enkelt. Så det blir lite nya hästgrejer till mig idag förhoppningsvis det är alltid roligt. Det var ett tag sedan jag köpte nya saker till mig och Idde eftersom jag har bott borta ett år och precis blivit "med häst" igen. Hehe.


En bild en kompis gjorde åt mig när jag bodde på skolan och saknade Piddis jättemycket.



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Här ofta?