Ramlat av

Jag kan faktiskt räkna på mina två händer hur många gånger jag har ramlat av... Tror jag... I allafall på Idde för det är bara fem gånger, en gång på en raksträcka när han fick damp, tre gånger under en och samma hopplektion för Emelie för några år sedan och sedan idag.

Hur många gånger har ni ramlat av, om ni minns? Har ni något minne från en avramling som är "roligt" att dela med sig av?

Det är lite sjukt ändå att både Sophia (min medryttare), Emelie och jag har ramlat av inom den senaste veckan. Haha, lite komiskt om jag får säga det själv, fast måste jag välja någon så gjorde lätt Emsen den värsta vurpan.

Ett av mina minnen är när min gamla medryttarponny Salora slängde av mig på ängen som låg brevid stallet, lite galen som man var när man var liten, så hade vi galopptävling på skoj jag och Salora mot Johanna och Helge, Helge var då en d-ponny och Salora en shettis. Vi vann men sedan gjorde Salora en väldigt snäv sväng och jag flög åt andra hållet.
Det hela slutade med hjärnskakning och ett brutet finger. Hehe, det var ett av mina minnen, vad är era?


Här är en liten video från när jag ramlar av Idde på en hoppträning för 2 ½ år sedan.



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Här ofta?