Snart stallet

Nu är jag hemma från Arbetsförmedlingen. Det var bara en timme mötet och det är ett på torsdag igen, ett sådant informationsmöte bara.

Emsen slutar om en och en halvtimme, då är det stallet och dressyrträning som gäller. Det är alltid roligt att ha Emsen med ut för då får man verkligen någon nytta gjord i form av hopp eller dressyrträning. Trots att man egentligen kanske inte har lust att träna för henne så står hon alltid där i mitten och gormar åt en. Haha, fast så farlig är hon inte, hon är faktiskt en väldigt bra tränare.

Jag ska be Ems ta kort också, får se om jag fastnar på kort idag, Iddis är så snygg så han fastnar alltid, det är värre med mig. Haha. Nu tänkte jag göra någon lunch och sedan byta om till stallkläder, gå ut med Tingis och sedan är det nog dags för Ems att komma hit.


Vintern -08



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Här ofta?