Stall heeeela dagen

Kom hem från stallet för ett litet tag sedan, har precis tryckt i mig lite Donken som mamma och dem köpte med sig hem. Mumsigt.

Har varit i stall hela dagen, först åkte som sagt jag och Emsen ner till Hööks och Horze där jag spenderade en hel del pengar, till i för sig väldigt nödvändiga och välbehövliga saker. Bilder kommer senare, Ems ska bara skicka över dem till mig då jag inte hade med mig min egna kamera idag.

Efter Hööks åkte vi till Emsens stall där vi red ut tillsammans, jag red Rune och Emelie red Chanel, en väldigt rolig och mysig ridtur, vi hoppade lite diken och klättrade lite, så det var mys.

Hoppträningen Sophia hade för Emsen gick jättebra, han var lite bångstyrig men sedan skötte han sig bra. Dem hoppade 80 cm bana, han gick riktigt fint i slutet. Jag uppdaterar lite mer när jag fått bilderna så ni får se :)




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Här ofta?