Tyvärr

Ja, eftersom det blev lite knasigt med Iddes vaccinationer detta år så kan vi tyvärr inte starta på söndag. Det hade varit väldigt roligt, men eventuellt och förhoppningsvis så finns det en tävling i slutet på maj som vi kan starta istället.

Jag tycker att Idde och Sophia har varit superduktiga när dem har kämpat och tränat så hårt inför denna tävling, men övning ger färdighet och dem har utvecklats extremt mycket bara under dessa veckor dem har tränat för Emelie inför denna tävling. Tyvärr som sagt så blev den inställd men det har ändå gjort nytta!

Från och med nu är det bara jag och Sophia som har hand om Idde, det känns väldigt skönt faktiskt. Jag och Sophia kommer grymt bra överens och vi behöver inga fler. Vi klarar oss bra när det bara är hon och jag. Jag tror att Idde trivs bäst med det också. Så från och med nu är det våran lilla trio, men fortfarande jag som står som ägare, kom ihåg det Sophia! Haha, skämt åsido.

Nej, det är bara att fortsätta träna så sätter vi nästa tävling istället! :)

Sophia och Idde förra veckan.



Postat av: sophiaärbäst

men VAFAN JAG SOM TRODDE HAN VAR BARA MIN. jag är bäst. skönt att det bara är vi, hon kan suga min klitta! vi ska ha det sååå bra tralalalala. nejrå, han är din :) men bara om jag får pussa han massa lika mkt som du :) HERRÅ MAMMA

2011-04-28 @ 21:34:52

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Här ofta?