2011-08-30 Tisdag

Godmorgon!

Jag vaknade alldeles nyss, har varit ute med hundarna är det enda jag har hunnit göra hittills. Var även uppe med dem vid halv sju imorse dem fick sin frukost då också.

Jag sitter just nu nere i pappas datorrum, håller på att skriva ut lite papper som kan vara bra att ha med sig till skolan, så som schema under dessa två dagar och lite sådant. Usch jag börjar få lite resfeber inför morgondagen men det ska väl gå bra. Är rädd att jag ska hamna i Haparanda istället för Hudiksvall men det går nog. Haha.

Har sovit sådär inatt, hostar en hel del och näsan är fortfarande igentäppt, kollade febern nyss och då har jag 37.9 så lite feber har man också. Men jag får la skylla mig själv som red i spöregn igår.
Jag har även försökt få tag på min hovslagare medans jag var ute med hundarna, men han svarade inte...
Så funderar på att ringa pappa och be han försöka få tag på våran gamla hovslagare vi hade innan vi flyttade upp förra gången.

Vad ska ni göra idag?



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Här ofta?