40 minuter kvar

Sitter fortfarande på det första tåget, mår inge bra alls då jag har blivit rejält åksjuk så längtar verkligen tills jag kliver av i Stockholm och får vänta i 40 minuter på att nästa tåg ska gå. Men det är bara skönt, då hinner jag gå och köpa någon macka, ta ut lite pengar och sådant nödvändigt.

Har ungefär 40 minuter kvar till Stockholm. För en gångs skull vill jag egentligen inte åka någonstans, jag trivs så oerhört bra med tillvaron just nu så det känns så onödigt att åka iväg. Men aa, det behövs det också när man läser på en distansskola.

Jag har fortfarande resfeber eftersom jag inte är framme än, är så himla nervös att jag ska hamna långt ut åt h*lvete. Men det är la bara att vänta och se.


Hur ska mamma klara sig i två dagar utan sin lilla kille?! =(


Postat av: Jessica

Det går säker hur bra som helst ska du se!!! :D



SV; NU finns massa bilder på bloggen!!!

2011-08-31 @ 17:51:49
URL: http://nordsvenskaoden.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Här ofta?