Andra tåget

Nu har jag precis satt mig på det andra tåget, alltså det som går från Stockholm till Hudiksvall. Jag har snäppet panik då det skulle åkt från Stockholm för snart tio minuter sedan och det är det här tåget som var viktigast att det var i tid så jag skulle hinna med bussen som går från Hudiksvall station ut till skolan. Jag hoppas fan tåget kör in den här tiden, usch jag klarar inte av sådan här stress!

Men som sagt, sitter på tåg nummer två nu. Lite komiskt var att jag fick precis samma plats som på det andra tåget, vagn tre plats tjugotvå, fönster, plats med bord. Haha, exakt som på resan upp till Stockholm. Så egentligen känns det inte som att jag har bytt tåg utan bara tagit en paus. Dessutom avgår tåget från samma perrong som det andra kom in på, dock är det inte samma tåg. Haha, annars hade jag värmt upp den här stolen åt mig själv. Typiskt.

Nej, nu ska jag smacka på en film.



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Här ofta?