Dagens ridpass

Ja, jag hade planer på att hoppa idag, och alla skor satt faktiskt på. Men det började spöregna när jag var påväg upp till paddocken, och våran paddock kan bli lite hal när det har regnat så då skippade jag det. Det fick bli ett litet dressyrpass i hoppsadeln istället. Haha.

Det spöregnade riktigt ordentligt, men vi red i allafall i 40 minuter i en del trav, han var riktigt trevlig att rida idag. Lyssnade bra och var lugn och fin. Så det var riktigt roligt! :)

Dock började en baksko glappa efter att jag hade ridit, så det blir till att ringa hovslagare imorgon och försöka få han att komma ut någon dag. Det är ändå snart dags att sko han runt om så det är lika bra att boka det på en gång. Så det är något jag ska försöka komma på imorgon!


Man ser kanske inte den nya västen så jättebra, men pappa ville inte
stå med ute och fota när det regnade som det gjorde, vet inte om man
ser så bra hur mycket det regnade på bilden. Men aa, jag är helnöjd med den! =)



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Här ofta?