Dagens ridpass

Skon satt ändå bra på hoven så vi kunde rida idag. Det blev en uteritt med Hanna&Paganini. Vi var ute i totalt en och en halvtimme. Rätt mycket fart blev det, först klättrade vi i skogen, efter det kom vi ut på en av grusvägarna, där finns det en backe som vi kallar galoppbacken.

Så i galoppbacken blev det galopp plus även på raksträckan efter backen. Jag red Idde på gramanen då han blir tokig när man rider ut man andra hästar annars. Idag skötte han sig faktiskt jättebra, jag var överlycklig när vi kom tillbaks till stallet då vi kunde trava och galoppera hur mycket som helst utan att hästen fick damp, helt otroligt. Haha.

Så jag är faktiskt nöjd med Piddis idag, mamma kille. Idag bevisade han hur mycket han faktiskt betyder för mig, idag slog det mig än en gång att jag aldrig skulle kunna leva utan honom.

Bjuder på en bild på Piddis ben =)



Postat av: Jessica

Det låter som ett uuuuunderbart ridpass, så härligt! :D



Sv; Hahahaha jaaaa det var det både jag och mamma sa också, jag har ju bilder så jag säkert kan fylla två böcker ;) Hihi!

2011-08-30 @ 23:54:28
URL: http://nordsvenskaoden.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Här ofta?