Dags att krypa till kojs...snart?

Sitter och degar framför tvn med pappa nu. Har gjort det sedan vi kom hem ifrån stallet. Hundarna är hur trötta som helst och ligger redan och sover här i soffan. Men jag börjar bli rätt så trött så snart blir det till att gå ner till rummet och krypa ner i sängen.

Jag fryser som bara den och är jättetrött, så förkylningen är la inte på väg att lägga sig. Usch det är så jobbigt att gå runt såhär, hostar hela tiden och näsan är helt igentäppt. Förkylning är så himla jobbigt att ha tycker jag, jag är häldre magsjuk en eller två dagar än att vara förkyld i två veckor. Men aa, nu fick det bli en förkylning.

Jag hör av mig innan jag går och lägger mig och säger godnatt till er :)



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Här ofta?