Imorgon

Nu har jag äntligen fått tag på min hovslagare, han kunde komma imorgon mellan halv nio och nio på morgonen, då får Idde nya skor runt om. Gud så skönt det ska bli!

Pratade nyss med lilla Jossan också, skönt att man behåller lite kontakt trots att man flyttar ifrån varandra. När man inte pratar på ett tag får man så otroligt mycket mer att prata om också så det är riktigt roligt! Självklart saknar jag mina fina flickor uppifrån Stockholm men jag mår faktiskt ganska bra nu, vilket är otroligt skönt!


Jag och fina Jossan i vintras :)


Postat av: Jessica

Skönt att hovis kommer och fixar dojjorna! :))



Sv; Tack snälla du! Jag är sååååå lycklig och stolt, hihi! :)

2011-08-30 @ 13:58:33
URL: http://nordsvenskaoden.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Här ofta?