Inköpta saker

Ja, som sagt åkte jag och pappa till Sussies innan vi drog till stallet. Dem hade ju sin sommarrea, och Sussies är ett ställe där det endast är märkesgrejer så det är riktigt roligt att åka dit när dem har rea.

Jag fick köpt ett Bucastäcke, ett vintertäcke då Idde inte har något för den kommande vintern. Det hade kostat runt 2000 kronor och vi fick det för 800. Så det köpet är jag riktigt nöjd med!
Sedan hittade jag en Kingslandväst som hade kostat 1600 kronor och jag fick den för halva priset, alltså 800 kronor. Så jag är riktigt nöjd.

Jag var nära att köpa med mig ett par Tretonstövlar också, men dem på rea kostade 2000 kronor och jag har inte riktigt dem pengarna att lägga ut denna månaden. Så det var lite synd, men är som sagt nöjd med det jag fick med mig.

Västen visas i inlägget "Dagens ridpass", men här har ni en bild på täcket. :)




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Här ofta?