Något som är bra

Något jag tycker är bra är att på Agrias hemsida kan man hitta de vanligaste hästsjukdomarna, där det står symptom och vad man helst ska göra när en sådan situation uppstår.

Jag vet att även om man har haft häst i många år så när sjukdomen väl kommer så blir man så panikslagen (i allafall jag) så man blandar ihop alla symptomen och kommer på alla möjliga sjukdomar. Sedan är ju jag en väldigt lättstressad person som lätt brusar upp vid olika tillfällen.

Men därför tycker jag det är bra när sådana här sidor finns.

Här hittar du sidan.


Jazmina fick kolik en gång, det var i för sig precis när jag hade fått henne
bara någon vecka efter att jag fått hem henne. Men jag visste mycket väl
vad kolik var för något, men drabbades ändå av panik och ringde en
vän och bara grät och undrade vad det var för något.

Därför tycker jag sådana sidor är bra!


Postat av: ellen ♥

mysig bild :)

2011-08-31 @ 20:28:14
URL: http://eellenaanna.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Här ofta?