Nybäddat, gött!

Nu har jag precis krypit ner i sängen, Nemo ligger på min vänstra sida och Tingeling ligger vid mina fötter. Som vanligt, haha! Mina älskade vovvsingar! :)

Jag bäddade om i min säng tidigare ikväll, jag älskar verkligen att ha det nybäddat i sängen det är så himla mysigt och skönt! Så ikväll kommer jag nog sova gött tror jag.
Dock får jag inte sova ut lika länge som jag brukar imorgon, jag måste gå upp vid sju redan eftersom pappa kör mig till stallet vid åtta så jag hinner ta in Idde och borsta honom och sådär innan hovslagaren kommer.

Men jag tänkte att jag fixar med mig lite piknick och sådant, då kan jag ha det lite mysigt där på morgonkvisten i stallet :) Jag tycker alltid det är mysigt att vara i stallet på mornarna, speciellt på vintern när alla hästar står inne och man kommer in från kylan i det varma stallet och möts av en varm och go hästlukt, jag personligen tycker det är riktigt mysigt!

Nej, nu ska jag sova så jag kommer upp imorgon!


Bjuder på en bild när Tingsan kör bil i pappas knä. Hon är duktig min vovve =)




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Här ofta?