Stress

Nu sitter jag äntligen på tåget på väg till Stockholm där jag sedan ska byta tåg upp till Hudiksvall. Vi rullade precis ut från Göteborg. Gud va jag har stressat, jag var tvungen att springa på apoteket innan, sedan förbi McDonalds för att köpa något att äta då jag inte har ätit sedan min frukost imorse.

Det är nu ungefär sex och en halvtimme tills jag är framme på skolan, det vill säga om allt håller tiden så jag hinner med allt som jag hade tänkt att göra, eftersom jag har två byter framför mig och sedan hitta till skolan. Men det borde inte vara allt för svårt kan man tycka.

Som jag skrev tidigare så fick Idde nya skor idag, gud så skönt!
Nu ska jag smacka på en film, sedan försöka varva ner lite för just nu är jag uppe i högvarv och händerna bara skakar på mig.



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Här ofta?