Det fungerar!

I någon vecka nu har blogg.se strulat för mig när jag ska skriva inlägg, därför har det endast blivit ett fåtal inlägg som är skrivna på min iPhone. Men nu så är det problemet fixat så nu kan jag skriva normala inlägg igen och då hoppas vi självklart på lite bättre uppdatering. Haha!

Måndageftermiddag, och idag har jag intaget i stallet tillsammans med Evelina. Så hon hämtar upp mig runt halv sextiden.

Idde har fortfarande vila, han får stå denna vecka också eftersom jag åker iväg till Stockholm imorgon för att fira jul med min familj, dock blir pappa kvar här nere men han har tagit på sig insläppet på julafton så han får tillbringa lite mystid i stallet. Haha, mysiga pappa! :)

Tänkte bjuda på lite bilder från igår, när Felicia red lektion för våran stallägare Lisa som även är dressyrtränare. Hästen hon rider är också en ridtravare och kallas till vardags för Nobbe.








Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Här ofta?