Du finns alltid i mina tankar

Det har återigen varit några dagar med dålig uppdatering. Det har varit mycket just nu bara plus att helgen har spenderats hemma hos min pappa tillsammans med min pv och lite sådant så har inte direkt suttit vid datorn heller. Dock verkar blogg.se vara helt cp nu när jag skriver inlägget, men får la hoppas att det ordnat upp sig så man kan göra inläggen lite snyggare. Iddes ben är i allafall inte helt bra än, igår hade svullnade i för sig gått ner betydligt men jag tänkte att jag ska ringa veterinärerna lite senare idag och kolla vad dom tycker om dom tycker jag kanske ska börja motionera honom nu när svullnaden gått ner eller om jag fortfarande ska låta honom vila. Eller så väntar jag med att ringa tills imorgon då jag ser hur han ser ut när jag kommer dit idag. Aa, vi får se helt enkelt. Idde lindas i allafall nu på nätterna och det har fått svullnaden att gå ner så det är gött det i allafall.


Postat av: Eleonor - Ridlärare & Tävlingsryttare

Tack kära du! :) DD hälsar också!

2011-12-12 @ 14:15:32
URL: http://hastoridverksamhet.blogg.se/
Postat av: Emelie

sv: Jadu bra fråga! Zcooper är inte som alla andra HAHA. Men nu efter 2 dygn är vanten ute i alla fall, han kan ju inte klaga på att han har frysit om magen i alla fall ;) hahahha.

2011-12-12 @ 15:40:50
URL: http://semlur.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Här ofta?