Gårdagen

Igår åkte jag till stallet vid två, åkte dit med Lina, en tjej i stallet. Hon ska åka till Tyskland i januari och jobba så hon vill rida så många hästar som möjligt innan.

Så igår skulle hon rida fyra hästar, sin egna Harry, Rebell, Indi och Lukas. Jag passade på att mocka åt fyra hästar för att fördriva tiden.

Sedan kollade jag på medans hon red Indi, Evelina red Nobbe och när Julia hade lektion för Åsa. Julia åkte tyvärr av sin häst Melrose men sedan efter ett tag då Melrose fått gå på lina så hoppade hon upp igen.

Sedan åkte jag med Evelina hem då Lina hade tre hästar kvar att rida och då var klockan redan sex. Så även fast jag själv inte har någon häst att rida så blir det många timmar i stallet då många i vårat stall är så underbara och pratglada människor :)

Så så spenderade jag min fredagseftermiddag :)




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Här ofta?