Blir så trött...

Jag blir så himla less på vissa människor. Denna människa detta handlar om har gjort det senaste dygnet till ett helvete för mig. Jag har aldrig varit såhär förbannad och sårad på grund av en person förut. Man gör bara inte sådant, man tänker efter, man försöker göra något åt det man mår dåligt över. Man försöker gå vidare.

Jag har tagit mig upp från mina mörka stunder många gånger, det är många gånger jag har fallit tillbaks. Det finns så mycket ingen människa vet om mig, så mycket som inga känner till. Men jag står kvar för att försöka göra något åt allt, jag försöker och jag vill må bättre! Jag lämnar inte mitt liv i någon annans händer!

Jag vet inte om denna person detta gäller läser detta, jag vet att du brukar läsa min blogg, och jag hoppas faktiskt du gör det denna gång. Jag har redan sagt allt detta till dig, men när jag skriver det här kanske du också förstår att jag faktiskt bryr mig, mer än du tror. Bara att det inte riktigt är på samma sätt. Jag hoppas att du tar dig upp ur detta och att du faktiskt försöker göra något åt allt det här. Om inte för min eller din skull, men för din familjs och dina syskon, dem behöver dig minst lika mycket som jag har behövt dig.


Vi alla kan må dåligt, men kämpar vi så kommer vi upp igen. Jag
förlorade min bästa vän, men jag står här idag på grund av alla människor
och djur som har ställt upp för mig. Det är alla dem som får mig att fortsätta.



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Här ofta?