JAG BLIR SÅ FÖRBANNAD!!!

Alltså vad finns det för jävla idioter där ute i världen?! Ursäkta språket men människor som dessa borde fan avrättas efter en lång plåga. Jag skulle mer än gärna vara en av dem som fick plåga dessa människor till döds.

Läste nyss en artikel på Tidningen Ridsports hemsida. Där ett litet föl, någon gång mellan förra söndagen och onsdagen, blivit knivskuret strax under sin analöppning medans fölet gick i sin hage. Det hände nere i Skåne, och polisen tror att det är fler människor än en som har med dådet att göra. Det är ju bevisat att det finns sådana idioter över hela Sverige, dock förekom ett liknande fall bara några kilometer från detta för ungefär ett halvår sedan.

Ni kan läsa hela artikeln HÄR.


(Bilden är från Google). Men vilken människa kan vara så grym att man
vill skada ett sådant litet underverk? Eller dem vuxna underverken också?!

Jag svär med mitt liv, gör någon människa Idde något. Jag ska tortera människan tills människan ber om att få dö!


Postat av: Alex

va?

asså, jag tycker inte om hästar va, men det där e fan att gå lååångt över gränsen..

bara sjukt

2011-07-24 @ 23:27:11

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Här ofta?