Gårdagens ridpass

Återigen har jag failat med uppdateringen. Dock har jag haft väldigt mycket för mig och mår inte helt hundra. Men igår var jag i allafall ute med Piddis.

Först red jag ut en liten runda med Rocky och Jenny, det spöregnade så vi tog en liten skrittrunda på asfalt i 30 minuter. När vi kom tillbaks till stallet så red jag en liten stund i paddocken där jag travade och galopperade lite. Han har blivit riktigt fin att rida och det är roligt varje gång man sitter upp på hans rygg. Han lyssnar mycket bättre och han bockar eller skuttar inte längre, utan nu är han gamla Piddis igen, det är underbart!

Idag har Sophia honom, Ems snackade om någon tävling nästa onsdag som hon tyckte vi kunde vara med på, så vi får se. Kanske, men då blir det till att Sophia tränar lite innan, det var ju ett tag sedan hon tränade för Emsen. Men det går nog bra om vi kommer dit! :)


Du är den enda som följer mig dit jag går, det ska alltid vara du och jag!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Här ofta?