Jag har kommit in!

Igår så fick jag veta att jag har kommit in på en skola som jag har sökt till, fett nice! Det är då på distans så det blir inga problem med djuren och det är ungefär 5 träffar på ett läsår tror jag att det var. Riktigt nice, nu slipper jag oroa mig ner för vad jag ska göra i höst :)

Om en timme ska jag åka och kolla på en stallplats, var och kolla på en igår men den var inte riktigt nåt i min stil som jag letade efter. Så idag bär det av till en annan, hoppas hoppas säger jag!

Idag har vi varit med Winnie, Robin och alla barnen, vi har badat och solat och bara haft det mysigt! Och eftersom det blev en utekväll för mig och Jossan igår så ska vi sitta hemma ikväll och tjocka oss framför tvn med pappa! :)


Riktigt gammal bild



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Här ofta?