Midsommardagen

Igår var det midsommar, den tråkigaste midsommaren jag har varit med om tror jag. Somnade riktigt tidigt för att jag var så uttråkad. Men det var kanske nödvändigt vad vet jag.

Nu så har Nemo fått mat, varit ute och lekt i ungefär en timme. Vi gick upp vid halv nio vaknade Nemo, då fick han sin morgonpromenad, frukost och sedan dess har vi busat. Nu blev han riktigt trött så nu orkar han inte leka mera. Inatt har han sovit hela natten, värsta duktiga killen!

Mamma och dem åker bort om två timmar, dem kommer att vara borta till imorgon så jag har hela huset för mig själv. Det blir skönt det, får se vad som händer under dagen men inte så mycket skulle jag tro. Vi får se helt enkelt.

Sophia har Piddis idag också, så åker jag ut imorgon. Får se om Sophia hör av sig i god tid innan hon åker ut för då kanske jag hinner ut dit också så vi kan löshoppa, men som sagt, vi får se.



Postat av: Susanne - Vinn ett schabrak

Naaaaw va gullig bild! ;)

2011-06-25 @ 20:17:18
URL: http://straningsdagbok.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Här ofta?