Ut och resa

Godmorgon!
Vaknade nyss här hemma, med Nemo liggandes med sitt huvud på mig axel, haha så himla mysig liten krabat det där. Jag har ännu inte hört något mer om Tingis, men som sagt så åker jag och Jossan dit idag så vi får hoppas att det inte blivit värre och allra helst att det börjar bli bättre!

Så tillbaks till resandet, jag och Joss kommer som sagt att åka till Enköping idag, Jossans mamma Eva, som passar Tingis, bor där. Så vi tänkte övernatta där en natt och sedan ta med båda vovvarna ner till Alingsås till min pappa. Där i Alingsås ska jag kolla lite på stallplatser och sådär, så vi sedan kan börja planera flytten lite mera.

Eftersom jag kommer att vara borta enda tills på söndag så är världens bästa medryttare än en gång bäst och tar hand om mitt hjärta medans jag är borta. Gulliga Sophia, jag vet fan inte vad jag skulle göra utan henne. Hon tar hand om Idde super och ställer upp nästan mer än vad hon egentligen kan. Duktiga lilla flicka! :)

Nej, jag hör av mig senare, måste ta mig upp ur sängen och sedan ut med Nemo och sedan börja packa.


Tingis sittandes på Idde när hon var valp =)


Postat av: Sara Carlsson

sv: jag gör tyvärr inte det, då skulle det vara det andra jag höll på med om dagarna för att det är så många som vill, haha.

Har dock tänkt att börja sälja designer så småningom.. :)

2011-06-27 @ 11:03:55
URL: http://carlssonpataket.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Här ofta?