Fredag

Nu är det fredag igen, och knäppa jag har sovit för länge idag igen. Haha. Hade tänkt att gå upp runt halv elva elva för att hinna packa inför den kommande helgen då Ems hämtar upp mig kvart över tolv för att först åka ut till Idde och sedan hem till henne och börja fixa allting.

Istället så var det tur att min mamma ringde och väckte mig halv tolv, så jag fick kasta mig upp ur sängen, kasta i mig frukost och börja packa. Så nu är det mesta packat, ska bara packa ner datorn och lite sådant. Borsta mitt hår kanske jag ska göra också eftersom det står åt alla håll och kanter. Sedan är det nog lagom till Ems kommer.

Idag ska vi rida ännu mer dressyr på Idde och se om han är lite mjukare för allra första start i höger idag. Jag hoppas verkligen det annars kommer det bli svårt för mig att åka iväg hela helgen om han inte verkar helt OK, trots att jag vet att jag har världens bästa medryttare. Men hoppas hoppas att han är mjukare i höger idag!


Bild från igår. Idde pussar tillbaks ;)


Postat av: emelie

sv: ok,ska läsa =)



Sv2:tack =) han är en nordsvensk! (vad trodde du han var? Jätte många tror att han är ett russ) :P

2011-05-27 @ 12:04:56
URL: http://skiitbra.blogg.se/
Postat av: anna

sv: hon är hela 20 år men inte riden särskillt länge för hon har vart så himla knas så ingen har velat lägga energi på henne, men några år i allafall :) hur länge är din häst riden? :)

2011-05-27 @ 14:40:45
URL: http://ttjurskalle.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Här ofta?