Grymt bra jobbat!

Nu är prisutdelning gjord för Emsens klass inom dressyren på Rulle. Det gick grymt bra för dem för att vara första gången för båda två. Enda saken som inte riktigt blev rätt var att Rulle saktade ner i början av programmet i traven för han behövde bajsa. Men annars gick det superbra!

Dem fick 60.76 %, vilket jag anser vara superbra för bådas första dressyrtävling någonsin. Så nu är Emsen taggad på att fortsätta starta Rulle i dressyren. Vilket jag verkligen tycker hon ska satsa på. Tyvärr så fick jag inga bilder på ritten då jag stod med Emelies filmkamera och filmade, så det kommer dyka upp på Emelies blogg om ett litet tag tror jag.

Om några timmar ska Emelie starta Rune i hoppningen, tror det kommer gå bra för dem bara Rune håller sig lugn och inte stressar upp sig. Men med en ryttare som Emelie som alltid är lugn så tror jag inte det kommer vara några problem.


Bjuder istället på en gammal bild på mig och min första medryttarhäst.


Postat av: Sabina Borenius-ronda.blogg.se

Sv: Tack så mycket!

2011-05-29 @ 23:40:51
URL: http://ronda.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Här ofta?