Ridtravarmeeting

Som ni kanske har förstått så ska jag iväg i helgen, med Emelie och hennes häst. Det är nämligen till Strängnäs vi ska, det hålls ett ridtravarmeeting där. Emelies stallägare följer även med dit med sin kallblodiga ridtravare Rulle. Så imorgon ska både Rune och Rulle ställas ut.

Vi åker inatt någon gång, så vi hoppas få klart allt inför helgen ganska tidigt så vi får sova något. Jag funderar starkt på att ställa upp nästa år med Idde här, det skulle vara så kul och bara se vad domarna säger om honom och liknande, så det är nog dags att börja träna redan nu. Haha.

På söndag sedan så är det hoppning för Runes och Emelies del, tror faktiskt att det kommer gå väldigt bra och jag vet att jag är nog den som kommer vara mest nervös av allihopa då Emelie har nerver av stål. Haha. Emelie ska även tävla Rulle i dressyr på söndagen, även där tror jag att det kommer gå bra. Jag såg på igår när dem tränare på programmet och sista gången satt hela programmet riktigt snyggt!

Men jag tar med mig datorn, kameran och det mobila bredbandet och ska försöka uppdatera så ofta som möjligt. Det lär vara några småstressiga dagar men eftersom jag och Ems sover på hotell kanske vi får något lugn. Haha.


Bjuder på en bild när Idde var på sitt gladaste humör. Haha.


Postat av: anna

hah härligt bild ;)



sv: okej, vilket bra jobb du har gjort med han ! :)

2011-05-27 @ 15:41:58
URL: http://ttjurskalle.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Här ofta?