Vaken ?!

Godmorgon!

Nu är vi vakna här i huset, vi ska få i oss lite frukost sedan ska vi brumma iväg mot Ems stall där vi ska fixa det allra sista och sedan lasta de tre hästarna från det stallet som ska med. Som sagt så försöker vi komma iväg från stallet runt nio så vi får hoppas att vi kan hålla tiden.

Det är ett helt under att jag är vaken vid den här tiden, det är inte direkt min starkaste sida att vara vaken tidigt på morgonen. Men ibland så lyckas även jag. Haha. Sedan att jag ser ut som ett monster och låter som en inrökt whiskeykärring är en helt annan femma. Haha.

Jag försöker att uppdatera så mycket som möjligt under dagen, blir nog några inlägg mellan klasserna och när vi kommer fram och liknande :)


Piddis igår under ridpasset :)



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Här ofta?