27. Såhär vill jag att mitt liv ser ut om ca 20 år

Det är lite taskigt att säga om tjugo år då jag vet att mitt liv inte helt och hållet kommer vara som jag vill det. Jag vill ju självklart att mina underbara djur ska finnas kvar i livet då, vilket inget av dom kommer att göra om tjugo år. Men det gäller att ta vara på de år vi har framför oss istället och hoppas åren blir många!

Annars vill jag gärna leva på en hästgård någonstans i Sverige, ha barn och man. Min största dröm är att driva ett hem för vanvårdade och hemlösa djur och även det hoppas jag göra vid detta tillfälle. Gärna ha mycket pengar att spendera men jag ser hellre att min dröm går i uppfyllelse och jag har nog med ekonomi för att driva den.


Piddis precis när vi flyttat ner till Alingsås.




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Här ofta?