Lunch

Kom precis tillbaks från lunchen, jag åkte med pappa och de andra gubbarna här på hans jobb till golfklubben och käkade mat. Gott men fy sjutton vad mätt jag blev! Jag tror jag har fått tillbaks lite av mitt problem med magen, mår illa så fort jag äter och får ont i magen... Not good!

Jag har även lite ångest över att åka, jag vill inte riktigt åka utan känner att jag gärna vill vara hemma med min pojkvän och mina djur istället för att åka iväg i fyra dagar. Men som sagt är det bara fyra dagar så det ska la gå bra. Dock känns det som att jag börjar bli sjuk efter att jag var ute och letade efter Stella i sex timmar igår i spöregn.

Har världens huvudvärk, helt varm men ändå fryser jag hela tiden och det känns som att jag ska falla ihop och somna när som helst. Men det är bara härda ut, på lördag får jag befinna mig i min pvs famn igen! :)


Bjuder på en skön Nemo när han sover ;)



Postat av: Åsa - Hästeriet

Sv: Haha ja det var mig. Nämen fy stackare, blev ni också av med strömmen?

2011-11-30 @ 13:16:06
URL: http://hasteriet.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Här ofta?