Not another day without you

Vaknade för ett litet tag sedan, har sovit sådär inatt... Jag och pappa bor ju mitt ute på landet där det knappt är någon trafik och framförallt då inte nattetid. Men här utanför pojkvännen så går det både tåg och bilar. Men det är la en vanesak. Haha.

Har precis varit ute med hundarna för andra gången idag, duktiga pluttisar finner sig till rätta vart dom än hamnar, haha. Tingeling har sovit i sängen med mig och S hela natten medans Nemo har sovit precis nedanför sängen. Mina älsklingar!

Pojkvännens lillebror kom precis hit till lägenheten och ska spela också, pojkvännen är på jobbet och jag tänkte la sätta igång med lite pluggande. Ikväll hoppas jag på att hjälmen har torkat så att jag kan skritta ut på min bebis!


Några månader gammal bild på Nemo




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Här ofta?