Plugg plugg plugg

Nu har jag lagt ner pluggandet för idag. Har hittills gjort lite engelska, naturkunskap och samhällskunskap. Vi håller på med ett riktigt roligt arbete i samhällskunskapen, vi ska göra ett eget fördjupningsarbete. Vi fick välja vilket ämne vi ville skriva om.

Jag valde att skriva om Djurens Rätt, vi har då också fått skriva en egen frågeställning och välja hur vi vill göra våran redovisning. Jag valde att redovisa genom en powerpoint presentation, jag älskar att göra sådana presentationer för man kan göra dom både roliga och snygga.

Jag är inte helt klar med arbetet än, har några frågor kvar som jag väntar på svar från. Jag har tagit hjälp av lite olika personer som jobbar på Djurens Rätt eller är aktiva i organisationen så väntar på lite svar ifrån dom. Anledningen till att jag valde Djurens Rätt är för att jag länge har haft tankar på att gå med i organisationen och för att jag själv vill arbeta för djurens rätt i vårat samhälle och runt om i världen.



Postat av: Åsa - Hästeriet

Låter bra tycker jag! :)



Sv: Inte jag heller, jag väntar på bakslaget ;)

2011-11-14 @ 16:06:00
URL: http://hasteriet.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Här ofta?