Shoppat

Halloj!

Kom precis hem ifrån Borås, har varit där nästan hela dagen med min vän Amanda, vi brummade iväg dit runt halv elva imorse då vi tänkte besöka Hööks och My One.

Jag hade på inköpslistan ett varmfodrat regntäcke eller ett stalltäcke att ha under det regntäcket han idag har. Det regntäcket jag hade siktat in mig på var slutsålt så då fick det bli ett stalltäcke istället, jättesnyggt! Det blev även ett ridtäcke och en tröja till mig som var på REA :)

Sedan på My One blev det en ny ryktpåse då min ryktlåda är riktigt sliten och det blev även en hängare till skåpet så alla mina träns får plats i skåpet, just nu hänger alla mina träns lite varstans i sadelkammaren. Haha. Så nu är man ännu fattigare, men ska försöka fixa bild på lite grejer jag hade tänkt sälja så man får in lite pengar så man klarar sig den här månaden också.



Postat av: Fredrika Källström

SV; Tack så jättemycket!! :D



Kram

2011-11-30 @ 10:01:19
URL: http://tavlingsduon.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Här ofta?