Sociala

Nu sitter jag hemma hos min pojkvän, tänkte spendera natten här, mysigt värre! Pappa körde hit mig efter stallet, hundarna är med och jag har även duschat. Dock är ingen i den här lägenhet social mot den andra, hjärtat och hans bror sitter och spelar, det är deras spelkväll och jag sitter vid min dator och tänkte dra igång med lite pluggande.

Det blev ingen ridning idag, det var nämligen någon, ingen aning om vem, som råkat putta ner min hjälm i Iddes vattenhink igår så när vi kom in från att ha varit i paddocken igår hittade Amanda min hjälm där i. Och den var fortfarande blöt idag så jag ville inte direkt trycka på mig den.

Så Idde fick vila, men han fick sig en ordentlig genomborstning då han såg ut att ha legat i ett lerbad i flera timmar. Så det var la bra det åtminstone.



Postat av: Eleonor - VINN KINGSLANDMÖSSA

sv: Blev inte så mycket kläder men! :) har lagt upp på vad de blev!

2011-11-22 @ 20:29:54
URL: http://hastoridverksamhet.blogg.se/
Postat av: Åsa

Fin bloggen har blivit! :)



Sv: Haha, exakt! Då trivs jag!

2011-11-22 @ 21:48:25
URL: http://hasteriet.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Här ofta?