Tänk att just vi fann varandra...

... Idag är det exakt fyra år sedan jag hämtade hem Idde. Fyra år, jag var sexton när jag fick honom och sedan dess har jag både fyllt arton och tjugo. I fyra år har jag nästan åkt till stallet varje dag för att ta hand om den varelsen som betyder mest i mitt liv.

Här får ni se några bilder från våra fyra år tillsammans... Tänk att jag har förändrat honom så mycket och hur mycket han egentligen har förändrat mig...


Efter en månad i min ägo...

Efter åtta månader i min ägo...

Efter ett och ett halvt år i min ägo...

Efter nästan två år i min ägo...

Efter två år i min ägo...

Efter två och ett halvt år i min ägo...

Efter tre år i min ägo...

Efter tre och ett halvt år i min ägo...

Efter tre och ett halvt år i min ägo fast i nya stallet...

Efter fyra år i min ägo...

Efter fyra år i min ägo...

Det finns inget på denna jord som kan komma upp i samma storlek i mitt hjärta som du äger. Den kommer alltid att till höra dig. Det finns inget på denna jord som kan göra mig så oerhört lycklig som du gör mig varje dag genom att bara andas.

Jag älskar dig nu och förevigt!




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Här ofta?