Time to go

Nu är det snart dags att börja packa ihop alla mina saker jag har spritt ut här på pappas jobb. Om tjugo minuter ska han köra mig till centralen inne i Göteborg. Mitt tåg går tio över tre och jag kommer till Stockholm klockan sju, då är det nog bara hem och sova för jag tror nog att jag och Jenny åker riktigt tidigt imorgonbitti eftersom vi ockås börjar klockan åtta.

Jag har i allafall hunnit med att skicka in alla skolarbeten som skulle vara inne innan denna träff, det är bara engelskaprovet jag ska träna på men jag tror det var på fredag jag skulle göra det. Usch, jag längtar redan hem och jag har inte ens åkt än. Haha!

Jag har i allafall pratat med Kicki, hon som passar hundarna, och allting gick bra, Tingis hade sovit i sängen med henne och Peter och Nemo hade sovit i "borgen" där deras egna hund brukar sova men nu tog Nemo den. Haha, sötnosen! Men allt gick som sagt bra så det var riktigt skönt att höra!


Tingis för några veckor sedan.




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Här ofta?