10. 10 saker du inte visste om mig

1. Jag har hoppat av gymnasiet fyra gånger och nu gör jag ett femte försök till att få gymnasiekompetens.
2. Jag köpte Idde för 2000 kronor.
3. Jag har jättesvårt för att lita på människor runt omkring mig.
4. Sedan pappa och jag flyttade till Göteborg första gången så har jag aldrig riktigt veta vart jag hör hemma och vill bo.
5. Jag är 10 veckor för tidigt född.
6. I våras gick jag upp 20 kilo på grund utav en av mina mediciner.
7. Jag ser ofta tillbaks i det förflutna och saknar mitt "gamla" liv.
8. Något som jag tycker är jätteroligt är att sminka mig.
9. Jag har två mobiler och kan inte gå hemifrån utan båda två.
10. Jag är en väldigt impulsiv person.

Det är la tio saker som jag kom på nu. Haha, kanske inte jätteroliga saker.




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Här ofta?